Navigation
  User Options
  Quick Links


Your #1 community for graphics, layouts, glitter text, animated backgrounds and more.

"live.love.and grow a mustache"


(offline)
Name:   disco.ball ♥Ranking:   --
Birthday:   1996-04-27Country:   
Joined:   2010-02-24Location:   
Posts:   0 comments
Uploads:   2 graphics  (nothing yet)Visits:   0 visits
Web:   

|Shanaia | 14 | Filipina | NERD | lady |

Oh why'd you have to be so cute? it's impossible to ignore you.


disco.ball ♥'s buddies:
Login or register to add disco.ball ♥ as your friend!
User Comments


photo editingg<3 writes:
Need an avatar.?(:
I pay for a program,, please request.(:


Posted on: Oct 20th 2013, 5:10:32am

me_♥crazypink♥_ writes:
add as you as friend :)


Posted on: Jan 11th 2013, 4:52:08am

carmela23 writes:
Love!


Posted on: Jul 28th 2012, 11:29:25pm

[ٿ][. ғяεακ .][ٿ] writes:
Hey, I'm Alex. Not sure if you remember me.
Anyway,I'm back. :)))))))
Would you like to be friends again =)


Posted on: Jun 17th 2012, 8:45:59pm

jen. writes:
Add me as a friend?
Filipina rin ako. :D


Posted on: Dec 15th 2011, 5:12:53pm

[ٿ][. ғяεακ .][ٿ] writes:
Heyy..missed you!!


Posted on: May 20th 2011, 12:28:37pm

hey baby. writes:
lol really? your seasons are wierd lol but
then again your from a whole diferent planet
than mine lol
blerg fishka nafta! lol more alien talk! hehehe
omfggw?!?!?!?!?

SKITTLES!♥


Posted on: Apr 1st 2011, 1:26:57am

hey baby. writes:
lol i know but i have a friend thats been helping me learn so i dont look like a total ditzxD
yup:)
i grew up with alot lol so im used to them and i dont mind the endless screaming and crying lol
heritage is the collage im going to get my bachelors in teaching:)
mmmm collage?:O
so what time do u guys start collage over there?:O


Posted on: Mar 27th 2011, 2:15:31pm

hey baby. writes:
lol yes ur on!:D
-cyber hug!-
lolxD
um yeah aw well at least you had fun im hoping i dotn dace dumb lol
and yeah i graduate this june:)
um planing to be teacher and attend at heritage<3


Posted on: Mar 27th 2011, 12:31:20am

hey baby. writes:
life been great:)
im learning new things everyday lol
omg i graduate this year:)
and prom is on april 30th and im going lol
hbu sweety?:)


Posted on: Mar 25th 2011, 10:44:37pm

hey baby. writes:
OMFG! you got on yaya this made my day and yup just a few weeks and omg cant wait to add you:)


Posted on: Mar 19th 2011, 9:33:35pm

ilovethewayyoulie. writes:
kylie i miss you my little girlie!<3333333
how you been sugar?:O


Posted on: Feb 24th 2011, 8:39:26pm

carolina. writes:


Posted on: Feb 16th 2011, 6:25:19pm

xxsilentheartbreakerxx writes:
Hi there. How are you? I am new here and was looking for some friends. I happened to notice you on here and thought "Hey they are pretty cool"
Wanna chat hun?


Posted on: Nov 15th 2010, 2:23:49pm

ilovethewayyoulie. writes:
i miss you more! gah! -hugs-
how you been?
you know young missy im so worried about you whats happening?:O


Posted on: Sep 25th 2010, 12:51:30am
Add your comment. Please login or register to submit your comment.